Poate  ai vrea doar să crezi…
Simţi  câteodată ceea ce este corect… gândesc doar…
am diferite senzaţii…
iubesc…mi-e dor…
am nevoie…simt…
vreau…cer…
iau…clipe de uitare, de renegare, de durere…
mi-as fi dorit un câmp de frezii azi, undeva într-o lume inexistentă pentru alţii, să fim amândoi…
undeva sub un nor alb, pufos, de vată zaharoasă…
o umbrelă nebunatică ce se mişcă sub vântul căldut…
un soare gânditor cu o mână la obraz şi cu cealaltă îndepărtând norişorii mici…
o melodie suavă şi … bomboane de ciocolată cu cireşe , capşuni aromate şi fragi dulci, frişcă albă în pahare transparente, reci , cu aromă de lămâie….
balonaşe de săpun multicolore…
iarba verde, gărgăriţe roşii ce-şi întind aripile şi se rotesc ca un elicopter în miniatură…
m-aş întinde lângă tine pe pătura albă cu flori mari roşii, flori de mac şi te-aş săruta nebună de dor….
aş îngâna uşor doar te iubesc…
poate aş lăsa să curgă o singură lacrimă, mică, cristalină, dulce, plină de cântec…
m-ai ţine în braţe pentru totdeauna…
poate nu mi-ai mai da drumul niciodată…
poate ai dori atât de mult asta încât ai înţelege că totul nu pot fi decât eu …
sau poate … aş renunţa să mai fiu eu .. şi aş fi tu .. şi poate lumea s-ar schimba, iar eu aş fi tu…
… uneori încerc să nu mai fiu cine sunt şi atunci mă pierd de mine, mă pierd de tine, mă pierd de noi…
nu mă schimba…
lasă-mi aripile neschimbate…de un fluture albastru…
veselă, uneori timidă….nu cere să se înalţe pentru că fluturele acesta nu poate zbura, nu are voie să o faca… lasă-l neschimbat şi iartă-l când nu reuşeşte să alerge suficient de repede…lasă-l doar să iubească cum ştie el să o facă…